Blanco denuncia a irresponsabilidade do PP ante a intervención de CCM e pide a Rajoy "sentido de Estado"

Madrid, 30 de marzo de 2009.- O Vicesecretario Xeral do PSOE, José Blanco, denunciou a actuación “irresponsable” do PP, ante a intervención por parte do Banco de España da Caja de Castilla- La Mancha. “Al PP no le importa que se derrumbe nuestro edificio financiero con tal de quedarse ellos con el solar”, dixo Blanco, quen acusou aos populares de “llamar a la desconfianza y generar alarma social”.


“Yo le pido al PP un poco más de sentido de Estado, porque con las cosas de comer no se juega, y esto no es un juego. Nuestro sistema financiero necesita del acuerdo y del apoyo, y lo que no necesita es que se genere desconfianza y alarma social”, afirmou.


Por esta razón, e aio fío da participación esta noite de Rajoy no programa ‘Tengo una pregunta para usted’, Blanco manifestou que el emplazaría ao líder da oposición a dicir “cuándo va a comportarse como un hombre de Estado y abandonar la demagogia, el populismo y el vale todo”.


Unha vez que aparcaron, de momento, a loita pola sucesión de Rajoy, Blanco asegurou que o que cabe agora esixirlle ao líder do PP é que teña sentido de Estado, “algo de lo que carece” e que “tampoco impone” a membros do seu partido como Montoro, “que cada vez tiene menos credibilidad” pois hai uns días pedía a intervención inmediata de Caja de Castilla-La Mancha e agora di todo o contrario.


O Vicesecretario Xeral do PSOE explicou que se tomou a decisión de intervir a caixa manchega “ante una situación inestable” e co único propósito de “dar seguridad absoluta a los depósitos” e evitar problemas “más graves para esta institución”.


Blanco quixo destacar especialmente que se trata dunha “decisión precautoria y de seguridad” e considerou que coa intervención consígunese ambas cousas, “la prevención de mayores riesgos y el afianzamiento de la seguridad en los depósitos”.





cabeceira


Con este novo portal a agrupación pretende contar con un punto de información para os seus veciños, a demáis de servir de escaparate para difundir o noso traballo.