PGE - Aumentan la pretección social y la inversión productiva

El Gobierno ha presentado, en el Congreso de los Diputados, el proyecto de Presupuestos Generales del Estado para 2010.

AUSTERIDAD en todas aquellas partidas presupuestarias que no se consideran prioritarias.

  • Aumentan los presupuestos de EDUCACIÓN, DEPENDENCIA y JUSTICIA
  • Prácticamente se mantiene la inversión en INFRAESTRUCTURAS 
COnsulta todos los detalles aqui: PGE aumentan la pretección social y la inversión productiva.pdf
 

Impuestos: un esfuerzo de solidaridad

El Gobierno debe hacer esta subida para poder atender el aumento del gasto de protección social a quienes están en situación más difícil, a causa de
la crisis.

Descargar artículo completo: Impuestos, un esfuerzo de solidaridad.pdf

 

 

Retirada da recollida de voluminosos por parte de Sogama

O PSdeG advirte que a retirada da recollida de voluminosos por parte de Sogama alomenos duplicará a factura para os concellos, e esixe á Xunta “accións inmediatas” para evitar “o afogo que lles suporá”

Carmen Gallego insta á Xunta a que explique “con exactitude” aos concellos a canto ascenderá a súa factura, e a que poña en marcha unha liña de axudas que permita paliar o incremento de custos

Gallego avogou polo incremento dos puntos limpos e axudas para a súa xestión, como se viña facendo na anterior lexislatura.


Santiago de Compostela, 29 de xullo de 2009.- O PSdG advertiu que a retirada da recollida de voluminosos por parte de Sogama anunciada pola Xunta suporá que os concellos “como mínimo vexan duplicada a súa factura do lixo”, xa que pasarán de pagar unha media de 51 euros por tonelada, ao igual que para o resto de residuos, a pagar máis de 90 euros por tonelada, que é a media que cobran os xestores autorizados.

Ler máis: Retirada da recollida de voluminosos por parte de Sogama

   

Entrevista a Xesús Pedreira

Xesús Pedreira: "Lamento o comportamento dos do BNG que compoñen Adega en Ordes e que se adican a tentar torpedear o que se fai dende Medio Ambiente" . pedreira

"Coa dirección galega de Adega nunca tivemos problemas, os problemas son cos membros do BNG que compoñen a delegación de Adega en Ordes"

"Espero que cando esté rematado o paseo fluvial, teñan o mesmo descurso diante dos veciños e veciñas"

O concelleiro de Medio Ambiente, Xesús Pedreira, asegura que as obras de acondicionamento das marxes do río Mercurín permitirán “gañar 30.000 metros cadrados de zona verde para os veciños e veciñas de Ordes, converténdose no gran parque urbano do municipio”.

O socialista lamenta as críticas lanzadas dende Adega ao proxecto e asegura que “en ningún caso as obras están afectando ao cauce do río ou ás árbores da zona, tan só se desbrozaron as beiras e construíuse unha ponte provisional para que poidan pasar as máquinas. Unha ponte que desaparecerá unha vez rematen as obras”.

Ler máis: Entrevista a Xesús Pedreira

 

Educación supera ya el centenar de asesores, la mayoría elegidos a dedo

La nómina, que incluye a muchos docentes, aumenta en cada legislatura y supone más de 3 millones al año

El colectivo de funcionarios y opositores MIEP denuncia que muchos no figuran en la relación de puestos de trabajo


La aplicación de la política de austeridad de la que Alberto Núñez Feijoo ha hecho bandera en el arranque de su mandato todavía tiene margen de mejora en la Consellería de Educación. El departamento que dirige Jesús Vázquez cuenta con más de un centenar de asesores en nómina, según denuncia el Movemento pola Igualdade no Emprego Público (MIEP) a partir de datos extraídos del propio directorio de la consellería.

Este colectivo, que integra a funcionarios y opositores, asegura que la mayoría de esos cargos son de libre designación. Es decir, se trata de personal que ha sido reclutado a dedo, aunque entre los asesores los hay con un perfil puramente político y los que, además, prestan un asesoramiento «supostamente técnico». En el directorio de la consellería aparecen identificados como asesores técnicos, de contenidos, o como asesores sin más.

Ler máis: Educación supera ya el centenar de asesores, la mayoría elegidos a dedo

   

Página 7 de 21





cabeceira


Con este novo portal a agrupación pretende contar con un punto de información para os seus veciños, a demáis de servir de escaparate para difundir o noso traballo.