Ordes aprueba un presupuesto con superávit de 389.992 euros

El ejecutivo local tiene luz verde para realizar una operación de 1,03 millones para abonar todas las deudas pendientes con empresas y autónomos

La oposición criticó tanto la gestión como la fiabilidad de las cifras .

Con los votos en contra de la oposición (8), el grupo de gobierno municipal de Ordes (9), aprobó los presupuestos para el presente ejercicio, no sin antes tener que responder a una batería de críticas sobre la gestión, la fiabilidad de las cifras e inversiones. La Corporación aprobó también una operación de 1,03 millones de euros para abonar todas las deudas pendientes con empresas y autónomos. Las cuentas aprobadas contemplan un superávit de 389.992 euros, con unos ingresos de 18.243.038 euros y unos gastos de 17.853.046 euros.

 

Ler máis: Ordes aprueba un presupuesto con superávit de 389.992 euros

 

A licitación de obra pública descendeu en máis do 90 por cento entre o Goberno socialista e o do PP

López Vidal reclama á Xunta que empregue a obra pública como mecanismo de creación de emprego nesta etapa de crise

Santiago de Compostela, 07 de xullo de 2009. O portavoz de Obras Públicas do Grupo Parlamentario dos Socialistas de Galicia, Pablo López Vidal, denunciou hoxe un descenso no nivel de licitacións da Xunta de Galicia dende os 133 millóns de euros de media mensual do goberno socialista aos 7,5 do goberno do PP nos meses de maio e xuño. López Vidal reclamou ao presidente da Xunta e ao conselleiro de Medio Ambiente, Territorio e Infraestruturas que empreguen a obra pública como mecanismo de creación de emprego nesta etapa de crise.

Ler máis: A licitación de obra pública descendeu en máis do 90 por cento entre o Goberno socialista e o do PP

 

Manifiesto Orgullo 09

Educar en la diversidad

Este 28 de Junio celebramos el 40 aniversario de las revueltas de Stonewall, acontecimiento que marca el nacimiento del movimiento de liberación homosexual, transexual y bisexual actual, y que se conmemora en todo el mundo como el Día Internacional del Orgullo. Las mujeres y hombres socialistas nos sumamos, un año más, a esta celebración de la diversidad, la libertad y la igualdad, a este verdadero Orgullo Ciudadano.
 

Ler máis: Manifiesto Orgullo 09

   

A Xunta pretende eliminar do sitema educativo os logros dos catro anos de goberno socialista

OS SOCIALISTAS LAMENTAN A “OBSESIÓN” DA ACTUAL XUNTA PARA ELIMINAR DO SISTEMA EDUCATIVO OS LOGROS DOS CATRO ANOS DE GOBERNO SOCIALISTA

Guillermo Meijón inquire ao conselleiro de Educación “por qué non pregunta aos pais si queren ou non os libros gratuítos”

Os socialistas defenden mañá na Comisión de Educación unha Proposición non de Lei para continuar coa política de gratuidade dos libros de texto para todo o ensino obrigatorio

Santiago de Compostela, 18 de xuño de 09. O portavoz de Educación do Grupo Parlamentario dos Socialistas de Galicia, Guillermo Meijón, criticou hoxe a “obsesión” da actual Xunta para eliminar do sistema educativo os logros dos catro anos de goberno socialista. Meijón respondeu así ás declaracións realizadas hoxe polo presidente da Xunta nas que anuncia o “replantexamento” desta medida, e advirte que o goberno de Feijóo “espera ás vacacións escolares para facer visible a axenda oculta das súas actuacións en contra da escola pública”.

Ler máis: A Xunta pretende eliminar do sitema educativo os logros dos catro anos de goberno socialista

 

Un alto cargo y asesor de Facenda de la Xunta tiene 21 años

Que conocimientos puede tener un estudiante de derecho, para estar en el Gabinete de la Consellería de la Xunta de Galicia. ¿Es esta la famosa austeridad que proclama Feijóo? ¿Volvemos al pasado con los amigos nombrados a dedo?, denuncian en Periodista Digital

Javier Dorado Soto es asesor del gabinete del Conselleiro de Economía e Industria de la Xunta de Galicia, Javier Guerra. Como se puede ver en su perfil nació en 1988 y en la actualidad es estudiante de derecho y presidente de nuevas generaciones en Pontevedra.

Javier Dorado (Vigo, 1988) es Presidente provincial de Novas Xeracións de Pontevedra y estudiante de Derecho en la Universidad de Santiago de Compostela.

Así mismo, también se puede comprobar en la propia página web de la consellería como figura en el Gabinete del conselleiro.

Fonte: xornalgalicia.com

   

Página 8 de 21





cabeceira


Con este novo portal a agrupación pretende contar con un punto de información para os seus veciños, a demáis de servir de escaparate para difundir o noso traballo.