Nueva Ley de Salud Sexual

Sobre la tramitación parlamentaria del anteproyecto de Ley de Salud Sexual y Reproductiva, aprobado por el Consejo de Ministros del 15 de mayo
20 de mayo de 2009


1. Estamos hablando del cumplimiento de un compromiso histórico con las mujeres de nuestro país y así se recogió en una resolución aprobada en el 37 Congreso del PSOE, en 2008, en el que nos comprometimos a desarrollar una propuesta de salud sexual y reproductiva y actualizar la ley de interrupción voluntaria del embarazo, con arreglo a criterios de seguridad jurídica, equidad territorial en la prestación y respeto a los derechos de las mujeres.

2. El Parlamento ha contribuido a la reflexión serena, al consenso y al diálogo con el trabajo de una subcomisión parlamentaria, que ya emitió sus conclusiones.

Ler máis: Nueva Ley de Salud Sexual

 

As mentiras do PP en sanidade

A continuacuión poderá ver as mentiras do PP en Sanidade.

Descagar Archivo: As contas de Sanidade.pdf

 

Compromisos de Zapatero en el Debate de la Nación

 

   

A gran maioría dos contribuíntes poderán continuar desgravando a súa hipoteca

A gran maioría dos contribuíntes poderán continuar gravando a súa hipoteca.

Unha da medida anunciadas onte polo Presidente do Goberno é que, a partir de xaneiro de 2011, vaise a suprimir a desgravación por hipoteca ás rendas máis altas.
A partir desa data, non terá desgravación o contribuínte que supere os 24.000 euros de ingresos anuais.

Máis información neste documento: desgravar_hipotecas.pdf

 

Once novas medidas para un novo modelo de crecemento económico sustentable

Estas son as once novas medidas para un novo modelo de crecemento económico sostible que presentou José Luis Rodríguez Zapatero no Pleno do Parlamento.

Once medidas para novo modelo de crecemento.pdf

   

Página 13 de 21





cabeceira


Con este novo portal a agrupación pretende contar con un punto de información para os seus veciños, a demáis de servir de escaparate para difundir o noso traballo.